onsdag 12 januari 2011

JAG DÖÖÖÖR....

Vet inte hur många ggr jag satt o sade det för mig själv igår.. många blev det iaf....

Nu sitter jag och ringer runt till skola och dagis och syster och angie... puh... Kidsen blir hemma idag.. PGA "sjukdom".. :( attans...vill vill vill inte... bra skolstart liksom.. stackars lovisa...

och jag tror att jag börjar bli sjuk eller något.. jag slog ner huvudet på kudden igår och tvärdäckade... skrev godnatt på FB 2 minuter sov jag.. helt sjukt.. jag fryser och har haft huvudvörk många dagar nu.. och ryggen värker på ett konstigt sätt som om det skulle vara ngn inflammation i benen ... ? och förkylningen har börjat smyga på igen...

Men annars är allt bra.. ;)
haha .. jaha .. jag som hade så mycket att göra på stan oxå men de får vänta så länge kidsen har det bra med mamma sin.. <3 mitt allt är barnen... finare får man söka efter. jag är glad att jag blev ung mamma. ärligt.. jag skulle inte vilja ha barn när jag var 40-45  .. men det är en "smaksak" folk får skaffa barn NÄR DOM VILL för mig. men jag är toknöjd att jag blev ung mamma trotsallt.  <3

Nej om man skall avrunda i sin lilla panik man har här på vallby.... sen gå vidare till att vara jag.

Goodbye and hejdå.




4 kommentarer:

  1. Varför sa du det?

    SvaraRadera
  2. its a secret ill never tell *viskar jag*

    ;)

    SvaraRadera
  3. men jag vet sis varför...det va härligt att få prata med dig ;) love u !!! <3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  4. <3 <3 <3 <3 love you 2 sis ;)

    SvaraRadera