söndag 2 januari 2011

Sunday

Söndag .... fifan .... undrar egentligen varför man avskyr söndagar som mest ,... :/ haha
Äsch vafan denna dagen funkar iaf... diskat , duschat, kirrat hallen etc etc...
o sandra e med mig fortfarande.. nu har ja vant mig vid det vill aldrig att hon ska fara hem ...
ångesten kommer över mig hahah ... nu har ja vant mig som sagt så undrar hur de känns sen när hon faktiskt åker hem ..
nu e det inte lång tid kvar på lovet heller... rutinerna måste börjas tränas in igen .. får vi se hur det går...
vi har nog förslappat oss oxå!

O just nu e Lilla Memé på kaffebesök oxå.. :)  o lovisa smet ner till Saga så länge ;) hihi stooora tjejen ... lilla Elias försöker leka med aimee så hon får inte prata ifred ;) hihi ...

På fredag kommer min fia hit oxå o umgås med lilla mig... *tihii * myyyss
det va ett bra tag sen hon kom o bara satt i mitt kök o flumma som bara hon o jag kan ;)

Nu skall ja styra the rest of the day ! <3


Goodbye and hejdå!

1 kommentar:

  1. heter det inte lika barn leka bäst ;)
    tack för kaffet!

    SvaraRadera