torsdag 27 januari 2011

Förvånande.. : Jag satt på chatten idag... fick för mig att skriva precis som ja kände för tillfället... grejjen var den att de KOM fin respons.. denne kände precis som jag. skönt att ngn kanske fattar sig på mig oftast..  ! 
Jag e knepig inte alla som gör... men denne "satt" i samma situation. blev att vi snacka ganska länge om det. Jag fick spy ur mig o denne fick det med. elle spy o spy var de iofs.. haha
Ibland kan de komma över mig.. ibland kan de finnas i tankarna. DÅ måste ja snacka med någon. NU har jag hittat den! skitskönt! haha
Bara vardagen kills me redan. vart hemma 1 månad drygt.. o jag håller på o dööör... jag som VILL ut o göra ngt.. låt mig? snällarååå.-.... going crazy. tack o lov för kidsen som kan roa en. eller nja.. mamma e inge rolig o leka med heller! hhaahhaa jo ibland kommer dom o drar i en ;) passa på då :P haha

Var på vårdcentralen idag. Dom tog blodprover osv... visade ingen skillnad på ngt värde.. dock lite högt av ngt.. men ingen fara... skall fara in OM ja får feber.. under tiden fick jag nåt pulver ja ska ha i maten 1-3 ggr om dagen ... skall testat i 1 vecka sen ska hon ringa mig för o se om det underlättat min smärta. Jodå de kommer gå fint tror ja =)

Sen har vi farit ut till syster på en visit o fikat o snackat skit. blev dock inte alltför länge. men en stund iaf .. får ta längre nästa gång! =)
Nej nu ska ja sätta mig o leka poet en stund... sen kommer matchens start 19.00

DIF för fan spöa kebaberna SSK nu! <3


Goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. Ehm.....kebaberna??!!

    NU får du förklara dig!!!! SSK i mitt <3 !!!! + Färjestad (såklart...)

    Ta genast tillbaka!!

    "/ Kram <3<3<3

    SvaraRadera
  2. hihi NEJ dom kommer FÖR alltid vara kebaber i mina ögon!
    o så förtjust e ja INTE i kebab ;)

    SvaraRadera