tisdag 18 januari 2011

Start to get it...

Vafan nu börjar ja få in liiite snitts hur Zumban funkar.. ;) "fett" kul haha.. sen HUR man ser ut e en annan sak :P..
Men denna gången var mycke mycke lättare än förra.. nu hängde man med lite bättre... o snart SITTER det förhoppningsvis.. ;) detta e ngt jag lätt fortsätter med! bara man har babysitter varje tisdag? Mindre lätt.. :(
Nästa jag skall testa e fanimej Afrodans? hmm haha låter skojj haha... om inte annat powerbox... en liten vän till mig tyckte ja behövde bli av med lite ILSKA ;) hahaha... :P men det stämmer.. har såå mycke irritation i kroppen... behöver göra mig av med den... fifan... ÅÅÅH så leess jag har varit idag... så de  e sjukt åt det..men sen efter gymmet osv har de lugnat sig någorlunda.. men e fortfarande toklättretlig... (om de ens fick nå sånt ord) haha men DE e Jag.. såatte... 
fyfan för ekonomi, fyfan för players, fyfan för lögnare, fyfan för orättvisheter, fyfan för mig, fyfan för ALLT som på verkar måendet negativt... usch nu blev jag neggo... men vafan.. MÅSTE ju få släppa ut det någon gång...

Imorgon skall jag förhoppningsvis ta en Kaffe med Lellen. . <3 skönt o bara spåna ihop ja behöver nog det? lite flum o skum... bara babbla babbel liskom... PLZ! 

Together u grow up, together u get strong, together u will survive,

                                    togehter u will remember..


Goodbye and hejdå!

7 kommentarer:

  1. Sis..lilla sis jag e övertygad om att du är en stjärna på zumba..:) du ska få lära mig ALLT!! ;)
    SJÄLVKLART ska vi fika ...näe vi ska fan svulla nått gott och det blir inga doppade kosvansar i hallonfromage lr nått skit utan semla kanske ??:P så mig slipper du INTE...
    Håller med annars fy faen :/
    Kramelikram löööööööv u <3

    SvaraRadera
  2. hahaha... ingen friterad råttnagel iaf.. inte sugen på de... men vafan.. något nyttigt MÅSTE de ju vara... kokt grissnorbuse kanske? de lär vara gott!
    Men FAN va niiice att det blir FIKA imöööra :D <3

    SvaraRadera
  3. stjärna skulle ja knappast kallat BTW...
    hahahaha

    SvaraRadera
  4. afrodans kan jag nog gå m på, även powerbox om d är så d heter =)

    du var bra idag!

    SvaraRadera
  5. hahahaha bra? attans då OM ja nu faktiskt lär mig! hur BRA kommer ja inte vara dårå?
    yes afrodans får du o ja testa! ;)

    SvaraRadera
  6. fusk ju för du kan ju redan skaka roooompa som en negro...men testa vill jag me...jag ska testa powerbox också ,för det är väl bara att tänka på alla idioter här i byn så lär man ju slå sig trött hehe <3

    SvaraRadera
  7. precis lellen på powerbox ska man få ut aggresionerna o då är d bra att tänka på några idioter...men inte alla på en gång...och bara slå sig trött =) o vi kommer nog få slut på dom i första taget...tyvärr...

    =)

    SvaraRadera