torsdag 27 januari 2011

Happ.. nu har man fått tid till Vårdcentralen.. lovat familjen o ringa.. klart ja gör de nu efter bara ngn vecka! haha..
Men oftast får ja inkompetenta läkare.. men idag var de någon Maria.. de LÄT bra iaf.. 
Jag gillar inte att ha ont.. men sen så tycker man att det är bra ett tag eller att de bara gör LITE ont.. 
Lika bra o kolla nu för igår var ja liggandes hela dagen .. stackars ungar fick sitta med mig i soffan o bara kolla TV .. fick stunder då ja kunde resa mig.. då fick de bli lunch o sen middag ... idag e det dock bättre.. men hugger o bränner.. svårt o förklara.. aja.. nog snackat om min fula mage!
Försovning stod på schemat idag! Wohoo . NOT! 
Vafan ja lägger mig skapligt.. men ändå vaknar man hela nätterna.. kan fan inte sova ordentligt.. 
men barnen tog de med en nypa salt. lovisa vart lite arg , men de e som vanligt ;) haha
frukost slängde dom i sig sen var de bara att yalla! 
kom hem för 30 min sen typ.. sitter o pinar i mig lite youghurt.. o musli.. de e gott men jag är ingen frukostmänniska.. men ner ska de annars får man nog skäll av läkarn .. :P

Nej om man skall kolla jobb o ringa AF innan man skall tralla vidare...skriver sen när ja vart där..


Goodbye and hejdå





En sak som e MYS idag ... Lallis fyller hipphipphurra <3
Grattis Sis! Vi kommer sen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar