söndag 9 januari 2011

Sitter i köket mitt o tittar ut.. solen kikar fram... lyckan känns...

Men vill dela med mig mina varmaste tankar till brors bästa kompis. tänker på er o kan inte ens föreställa mig hur det känns. må era änglar vila i frid. tyvär så skedde detta av alla saker som han kunnat få bakslag av så skedde det värsta. han som var värd det. vet att han hade vart deras bästa far. :'(- <3
usch vad ledsen jag är för deras skull. en tår rinner för kinden. vill verkligen kunna säga något till han som gör allt bra men det går inte.

Annars har helgen vart fin. Saknade dock en kramis. Men den kommer förhoppningsvis snart. :) Du e ju för fin. Ojoj ... :$ tihii ... 

Nu ska ja dra mina lurviga mot affären , sen får vi se när han kommer med kidsen. Han dyker ju bara upp så bäst o hålla sig hemma. 

Goodbye and hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar