måndag 26 september 2011

Wordfeud

Kaffe


Pilimarisk är förnamnet...

SÅ ser min kväll ut ... mohahaha... 
Är på sånt härligt terrorhumör idag jag bara skrattar typ... hela tiden... ;) 
Dif möter GBG idag just nu ... Och Joona Toivio gjorde så det blev 1-0!
Forsa framåt! Bah o köra på ! Full fart framåt.. håll tätt bakåt.. 
Bara att hoppas att det håller i sig :D haha
Jaha annars så har det vart halvseg dag därav mina energikickar... dansa loss och lät allmänt illa tidigare idag .. barnen jagade mig.. vi dansa ... jag drack 2 kannor kaffe  i brist på annat ^^ haha... 
Så härligt att man bara kan sitta och skratta åt... INGENTING... men vad gör det ... alltid roar det någon.. och ikväll fick det bli MIG :P
Sofia gumman kommer strax hit. TERRA sönder henne får det bli då ... Ser i kors av det där jävla spelet.. förstår varför jag hållt mig borta från det några dagar haha ... 
Nej men om man kanske skulle ta och göra något vettigt .. typ.. dansa tango? 
För här blir det då inga barn gjorda!

Over & Out FFS!

Goodbye and hejdå oxårååå i lav yall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar