lördag 10 september 2011

Uppryckt!
Och nu är det tryckt!

:D


Sitter i min ensamhet nu efter en fin kväll med min gumma... var inte alltför mycket prat med bara att veta att man inte behöver prata om man inte vill o ändå att det blir bra i sällskapet gör mycket.. :) 
Bara sitta o känna närvaron kan göra mycket för själen. 
Känner att jag saknar bror Janne extra mycket just nu ... 
Men sen så var det bra länge sen man träffa mamma.. eller Lallis! 
O lellen.. JAHA ok jag saknar hela bunten!! haha.. 
Men Janne o jag hann knappt ses när han var förbi i strängnäs sist... 
Barnen älskar honom oxå! Dom verkligen älskar min del av familjen. Känns så mysigt o se allas kärlek med varandra.. Elias kan vara lite tyst o kolla.. MEN han e sån haha... vänta bara tills han släpper lös... men han den skitungen kan INTE pussa sin mamma bland andra kompisar!!! Haha ... hoppas den perioden släpper... eller börjar han FÖRBLI stor nu? Shit... men att kramas bland folk ska han ju kunna haha .. men han ser att grabbarna kollar då tar han lite avstånd.. haha.. jaja låt han.. han vill kanske inte visa vilken Mammagris han egentligen e ;)
Men Lovisa har fortfarande inget problem med det.. nästan tvärtom för hennes del... hihi... 
Åh jag mår så bra i kroppen när jag påminns vilka fina änglar jag fått alltså!!

Nehe... som sagt STEG ETT om man ska somna skapligt är ju att lägga undan datorn haha.. 
såatte... 

Goodnight and hejdå! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar