torsdag 22 september 2011

Idag har man inte vart alltför effektiv... Så sjukt trött idag.. Låg på soffan nästintill 3 timmar innan jag skulle hämta Lovisa... Lekte med Elias liggandes och han glodde lite på TV:n samtidigt... Musten drogs ur mig alltså.. 
Tror jag börjar bli sjuk igen .. För det suger ju INTE... ack ack ... Gnälldag idag! Nja lite iallafall... Skämt går svårt hem hos mig idag... Inatt så la jag mig skapligt stängde av Dator o allt som allt klockan 1 ca.. somnade fint för en gångs skull... men då var Elias ledsen så bara att kliva upp o trösta 10 minuter... gå och somna om ... för att sen vakna 5-6 gånger till och göra samma process... Så det slutade med att man somnade runt 4 tiden imorse... När man äntligen kanske hade kunnat somna på en gång så är det alltid något.. Jag vill att min lillgubbe ska få må bra nu.. Mammahjärtat gör ju såå ont när barnen har ont asså.. :( .. Men idag har det vart lugnare... körde hela den där processen men att bada lila vatten smörja etc etc utan massa gnäll.. han gnyr fortfarande för ont gör det ju såklart! Han har fått blåsor på handen också.. Så det är ju virus i kroppen.. Vilket jag vet av egen erfarenhet och känner igen det ALLTFÖR väl.. så... japp... börjar bli lite bättre iallafall.. och det är skönt det.. 

Nu har man lagt barnen i sina sängar och dom lyssnar lite lugn musik och myser in sig :) Dom blev bra tysta fort .. men det är också för att Elias vaknade ju 6 tiden och då är han sjukt trött denna tiden på kvällen sen också... Han fick sig lite friskluft idag iallafall fastän skorna tog emot.. Cyklade en liten sväng efter mellis så han kunde känna att han fick komma ut lite.. Jag skjutsade honom och Lovisa cykla brevid :) Blev en sväng till macken och sen kärde vi en omväg hem där runt vid Putte så man kär vägen vid KING's Och ner på min parkeing.. Så lite iallafall...
Sen har vi då flummat med våra snygga bilder... Ett nytt utseende kan göra gott ;)
ENJOY snygga familjen nedanför!

Nej men om man kanske ska sätta sig och svulla vitlöksbrödet som väntar på mig i ugnen och lägga sig sen för att finna ro i kroppen... förhoppningsvis i tid ikväll! 

Goodbye and hejdå! 


Sessan

Lillprinsen

Ligga?




6 kommentarer:

  1. Hahahaha.....du förstår väl att jag skrattar åt era bilder?!!! MAGKNIIIP!
    Ligga? Hahaha....bäst!

    För övrigt...skönt att Elias börjar bli bättre...och jag hoppas du kan få sova en hel natt du med och att du inte blir sjuk nu!
    Bamsekram <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Ligga? Ja e på ;) så jävla het Emma hahah

    SvaraRadera
  3. Haha ja Lallis ;) tänkte på dig faktiskt... :P

    Bra Angie! Visst är min nya look sexy? Jag kommer kunna välja bland alla sorts killar nu... ojoj får de nog tufft ;)

    SvaraRadera
  4. Sooooooo sexy! Dom kommer jaga dig ;)

    SvaraRadera