onsdag 21 september 2011



Miss Emma Lovisa Nathalie Andersson....
Vad är det för skum gumma egentligen? 
Jag är lite smått random har man fått höra ;) Men på ett bra sätt...
Känner att folk känner sig trygga i mitt sällskap... Kan prata och få skratta... Sällan när jag kör igång som ingen skrattar... Och det känns så skönt..

Och man skapar fler o fler vänner på nätet och IRL.. 
Känns skönt ...
I dagens läge så mår denna konstiga kvinnan ändå kanon även om hon inte har något jobb och sysselsättning...
Men barnen väger upp så mycket.. Och alla mina fina omkring..
Visst ingen pojkvän eller något.. Men har insett att det inte är allt... Man klarar sig alldeles utmärkt utan.. Kan dock kännas sjuuukt ensam emellan varven.. Men jag vet ju att min tid kommer... Varför skulle den inte? 
Jag har börjat tänka så mycket om kvällarna dock.. Eller börjat o börjat... haha gjort hela tiden... Lite väl svårt att sova.. Men just därför skulle det inte skada med en sysselsättning heller som riktigt knockar mig när barnen somnat på kvällarna haha.. 
Men men det kommer det kommer..
Har fått en som jag kan skriva med som kan bolla lite med mig.. Han känner barnens far osv men även mig. Börjat snacka samtidigt som vi lirar WF där kände man oxå respons att man klarar vardagen bra! 

Nu ska jag styra ett samtal till VC och se vad dom säger om Elias tossingar.. han har inte ont idag iallafall!  Så skönt! 


Nä.. detta vart bara skumt... 
Snacka om att skriva i sin bubbla idag. 
Äsch *snap* *snap* Jag är vaken! 


Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar