tisdag 6 september 2011

Idag har det verkligen vart en seg dag...
Inte mycket som blivit gjort inte... jag började plocka lagom innan jag skulle lägga barnen ... haha... 
smart as usual... men de är när dom ska se sitt sista program som jag kanske kan bli lite rastlös... då.. 

Annars har allt vart som vanligt lilla Lovisa var i skolan min stora chey... hihi .. 
o idag var de en dag Elias skulle vara hemma från dagis... men bah på´t igen imorgon... 
Då blir det storhandling osv för hela slanten mot senare eftermiddag när Sofia har tid och barnen slutat skola o dagis... 

Nää men detta var inget givande resultat på blogg idag haha.. behövde bara notera för mig själv att kort som gott.. : "EMMA TA TAG I DISKEN! SEN FÅR DU SITTA DATA"

Ok ok jag ska.... brrrrrrrr....



hare rå... goodbye and hejdå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar