fredag 16 september 2011

Nu har man landat efter att ha lämnat barnen på skola och dagis.. återigen så gick vi dit... slippa cykla kan vara skönt.. går så fort... man hinner känna av lite mer motion på den biten om man går :)
Igår fick jag ett ryck och dra på skorna och sätta musik i öronen och dra iväg i högsta hugg.. för att gå ut o gå en rask promenad! 1 timme senare kände jag mig lite svettig o törstig så svängde hemåt och drack vatten.. efter en alldeles fridfull plats jag fann på min vandring... där kommer jag sitta många gånger.. så mysigt .. man kan se hela stan.. och den är nog ändå ganska fin :)

Men just nu ska jag vara latmask! Knaprat i mig mina knäckisar och nu sitter jag och dricker... ah någon idé att ens skriva det ? haha (kaffe)
musiken strömmar ut i öronen.. 
För sen är det att åka bussen till M-fred och lämna änglarna till sin fader.. Ah då blir man strandsatt där 2 timmar helt själv.. jag som inte ens hittar där.. men det blir säkert bra! 

Vem vet man kanske drar på skorna och drar ut igen innan man hämtar barnen. för gud så befriande det är att bara raska på och stänga ut allt ibland... somnade dock 3 inatt.. men jag är oförskämt pigg ändå efter så lite sömn på länge... 

Äsch bjussar på en bild från mitt "ställe" Och tar o beger mig in i facebook ett tag till ..


Goodbye and hejdå!








2 kommentarer:

  1. Vilken fin stad! När jag promenerar här i Badalona kan jag bara se gråa byggnader och gator fulla av bilar.
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Förstår du varför jag promenerade så mycket??

    <3<3<3

    SvaraRadera