söndag 25 september 2011

Idag var jag tvungen att ligga kvar i sängen bra länge pga min rygg.. barnen satt brevid mig o snacka och jag ställde frågor osv... som att dom fick välja alternativ... typ: kallt eller varmt... sommar eller vinter... etc etc... 
För att visa att jag är vaken men måste ligga kvar så det värsta får avta... dom är så duktiga och göra sin frukost själva och jag hör hur dom samarbetar fint som syskon :)
Sånt gör mig glad att när det väl gäller så kan man inte skilja på dessa små änglar... dom leker bäst tillsammans på morgonen också :)

Nu har Sandra och Rikard precis åkt vidare för att handla... Sandra har vart här i flera timmar vilket jag fann otroligt mysigt! Fastän man kanske inte snacka ihjäl sig på varandra.. :) Putte kom innan och hängde kvar ett bra tag han med :) Pannkaka till hela kompaniet blev det också då man bör äta också ;) 
Hihi... Men nu är det tomt hus igen och jag slår på musiken i datorn och barnen leker med kulor i hallen... Tänkte ställa mig och baka lite nu när  man har allt hemma... och i vecka som kommer så skall jag ge mig på att baka biskvier... hittade ett recept och det är ju inte alls så svårt som man tror ... :) 
Drömmar ska man ge sig på också ... enkla men ACK så goda när Aimeé gör dom.. såatte... det blir det också... haha..
Elias sår avtar alltmer men han får vara hemma någon dag till så han kan ha strumpor på sig utan att dom fastnar i hans små sår... gjorde dom lite igår efter att vi var ute med Kickan och Malin... och det gjorde bra ont på han .. :( 

Men han klagar inte över såren förrns på kvällen då jag har badat han i lila o tagit på starka salvan... det fattar man ju då varför han gnäller... inget roligt det där .. men han blir stolt över sig själva att jag låter han smörja o dona för han själv ser ju resultatet :)

Nej men nu ska jag gå och ge dom en varsin puss på kinden och påminna dom hur mycket dom förgyller min dag hela tiden att jag älskar att vara deras mamma och aldrig i hela livet skulle välja annat... viska i örat att jag älskar dom.. för leendet man får tillbaka och den varma kramen ... DEN kan man leva länge på...

ÄLSKAR ATT VARA MAMMA till mina små underbaringar.. (Även fast dom kan trotsa ibland) ;) sånt hör till

Underbara underbara små ting <3<3<3<3


Goodbye and hejdå! 



I <3 U !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar