torsdag 8 september 2011

Lyssnar lite musik och drömmer mig bort... Hummm Hummm ... 
Haft en väldigt effektiv dag ända fram till nu... har städat! Mohaha.. alldeles underbart! Nej. MEN måste göras... 
Och fick nyss problem med en installering först .. men jag löste det all by myself! haha.. o igår lekte jag karl då jag lyckades höja styre o sadel på barnens cykel :P det var ju inte ett dugg svårt vafan. varför har alltid dom fått göra det? haha ... lustigt hur vi fruntimmer funkar ibland alltså.... framstår som att vi inte klarar ett skit... men ändå kan vi nästan det bättre än karlarna! men det måste ju vara för att dom ska få känna sig behövda också såklart.. ;) den fick man bjuda på då och då haha.. 
Nu har Elias börjat säga " Mamma titta vad stark jag är!" och han spänner vartenda del han kan i hela kroppen ... haha... sötnöt... Mina fina barn har vart sååå goa idag och städat med mamma på sitt rum.. blev skitbra ... o asnöjda barn... haft riktigt mys! Putte kom sen över o käkade med oss! <3

Hunnit med kaffe med Aimee o sen Sofia också kan jag ju inte missa att berätta :P för kaffe har man ju aldrig druckit! så var ju tvungen att uppdatera om den väldigt ovanliga händelse ;)

Nä men om man kanske skulle somna in lagom tid ikväll.. då är ju steg ETT att släppa datorn och allt sånt.. så att... 

Goodnight and hejdå 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar