söndag 18 september 2011

Nu börjar denna helgen lida mot sitt slut.. 
Jag känner mig nöjd med vad som skett under helgens gång.. mest av allt att jag fått vara mycket med mamma min <3 Gick ut igår också men då var det lugnare gick ner och lyssnade på bandet en liten stund.. kom ner vid 1.. ganska sent haha... sen följde jag Anna hem som kanske inte var fullt så stabil på fossingarna haha... men de kan oxå bero på att hon vart hemma hos sin mamma o vinat innan ... medans en annan bara satt som en degklump i flera timmar i mammas soffa o drack juice o kaffe haha... såååå skönt :D



Nu har jag laddat ner Wordfeud som typ alla snackar om på FB... och spelar redan med 7 pers där haha... ja... det var skoj typ.. lite svårt i början o jag förlorar typ alla men det är lite gemenskap o tidsfördriv egentligen också :P

Nu ska jag spela vidare och chatta mera med lilla R :) nej förlåt inte lilla ... haha... ;)

Goodbye and hejdå

2 kommentarer:

  1. Jag tror minsann att alla 3 döttrarna är inne i en "vill-gosa-med-mamma"-period!! Hehe ;)

    Det är mysigt ju.....
    Låter som att denna helg var lyckad för dig, och då är det som det ska vara!

    Pussa & krama änglarna idag nu.....
    <3<3<3

    SvaraRadera
  2. haha ja... vi har nog en sån period asså... sjukt.. men mamma e ju mamma liksom ;)
    Ja skön helg var de! Pussade barnen fr moster <3<3

    SvaraRadera