onsdag 14 september 2011

Idealvikt hit.. och idealvikt dit..
Klart som fan man påverkas. av folk omkring o allmänheten..
Jag har aldrig vart nära anorexi och det kommer jag aldrig lyckas med..
MEN jag trivs verkligen inte med mig själv just nu pga intryck HUR man ska se ut.
Jag har verkligen INGET emot knubbiga/lite större människor.jag själv har aldrig vart pinnis.... Men jag hatar min egen kropp?
Förstår inte problemet.... Men förmodligen för att alla andra, inte alla kanske.. men dom flesta pratar konstant om sin vikt nära mig.. jag påverkas o får ångest varje kväll innan jag sover.. inte senaste dagarna dock då morot osv vart mitt godis.. men om jag kanske tar en macka eller ngt godis under dagen eller innan jag sover så mår jag så dåligt... Bevisat ännu en gång att jag misslyckats med mitt mål.. 
Nu försöker jag.. SAKTA men säkert få bort det som uppstått På kort tid på min stackars kropp... Ser ni att ansiktet e lite rundare.. tyst då ... knappast så att man mår bättre...


Så less just nu på hur människan "förväntas" se ut.... 











2 kommentarer:

  1. Gumman! Jag hoppas att inte jag påverkar dig för mycket med mitt prat! Men jag är ju lite fööör stor, enligt alla mått mätt!
    Jag kan få följdsjukdomar om jag inte minskar i storlek.....
    Självklart ska du må bra och trivas med dig själv!

    Du har mitt stöd, vi kan kämpa tillsammans ju!?

    <3<3<3

    SvaraRadera
  2. nej absolut inte... ingen i familjen just direkt <3 jaaa vi kan kämpa together.. skulle kännas fint.. vi peppar varandra älsko! <3

    SvaraRadera