torsdag 1 september 2011

Vart nere hos mamma och klippt och färgat hennes hår... snyggt det blev :) ... 
Kung e man ibland iaf ;) haha 

Under tiden fick denna dator vara hos Mattias och jag fick alla bilderna som han lyckades rädda från den andra som braka ihop... 
Fy sån tur... för det är verkligen guldvärt när bilderna gått att rädda... Minnen för alltid ju <3

Men sen skulle man hemåt då sögs musten ur mig på en gång... och just nu sitter jag som en död fisk o bara gäspar... orkar knappt skriva egentligen.. sån trötthet som kom över mig bara... blää.... men ska passa på o lägga upp benen på bordet med en kopp kaffe innan det är dags att hämta änglarna mina ... :)

Såatte.... 

Goodbye and hejdårå 

delar med mig av lite bilder som räddats.. <3




1 kommentar:

  1. Fina dom är.....men det har de ju alltid varit!!
    Brås på mor sin, tror jag bestämt! <3

    Kram

    SvaraRadera