fredag 9 september 2011

Jag har haft något helgrus i kroppen... fnittrat hela dagen .. haha
bakat paj o bara varit med barnen mina... o aimee o sandra o putte... och snart kommer gumman min... 
Kvalitetsdag! Sånt vill vi ha mera av :D
Imorgon kommer Kickan o Camilla med alla barnen... sjukt skoj. mina barn kommer bli ööööverlyckliga... mysmys..

Ah som helhet börjar jag känna mig lugn i själen igen.. på något vis.. vet ej varför .. men varför luska i det? huvudsaken är ju att jag är glada Emma igen :D
Hoppas hoppas hoppas verkligen det håller i sig... :)


Nä men om man kanske skulle starta kaffet nurå innan gumman kommer! 

Goodbye and hejdå!


I ett nötskal... men det bjuder jag på ;)

Hell yeah! nästa gång kanske jag bjuder på "rör i grytan" eller lite polka... ;)

2 kommentarer:

  1. Det är härligt att se dig så glad. God helg, Emma!

    SvaraRadera
  2. ja tack sergi!!!
    trevlig helg på dig oxå :) <3

    SvaraRadera