lördag 10 september 2011

Börjar gå ganska ordning o lägenheten... ganska.. ungarnas rum är färdigt nu och det blev sjukt mycket mera plats efter att ha flyttat runt lite o dom fått kasta saker.. 
Jag ska bara få BEN till mina madrasser snart oxå haha inte en dag för sent :P ... 
Sen ska jag eventuellt få köpa sandras soffor vilket är guld! Är skinnsoffor som man kanske kan torka av bara istället för att ta bort tyget på den jag har nu ... men den jag har nu e sjuukt skön ... men ljusa soffor är det från Sandra oxå o jag har ju setat i dom så jag vet att dom e gudomliga ;)

Jag anser om man har ganska rörigt liv så ska man fan ha städat kring sig... 
Fattas bara att lilla Mattias hämtar resterande saker i skrubben så kan man lasta in sitt där istället för att det ska stå ivägen .. :) 
Jaja nog snackat om stäääd... 
Senare kommer deras kusiner och jag har väldigt glada barn här hemma! Så skönt o se dom extra lyckliga :D

Avrundar nu så jag kan vara social med dom! 

Goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. va fan, fortfarande inte hämtat sina prylar? Det går fort de där :P

    SvaraRadera
  2. ehm nö. gör ju inte de haha

    SvaraRadera