lördag 10 september 2011

Fick ett mejl av käraste Jessie Andersson... 
Hon tror på fullaste allvar att jag ska prata bra om henne som mamma så hon vinner tvisten mellan henne o Donnas far... tacka vet jag att OM ja nånsin skulle vittna så kommer det verkligen inte vara till hennes fördel... Herregud alltså... Jag vill att Donna ska ha en stabil grun o stå på det LÄR hon INTE ha med Jessica... speciellt nu när hon är tillsammans med den där Roger som bara super o som jag hört "slår henne" sen så när hon bodde häe så kunde hon lämna Donna till sin mormor på 4654864 år gammal ålder bara för att "Donna ville det"...
Up my ass... ren jävla lathet från hennes sida...Hon såg inte sin lilla tjej på fleeeera veckor..!! OM det är någon man ska klaga på som morsa är det fan henne.... finns inget vett alls bakom pannbenet... hon tror sig själv oxå när hon setat o snackat skit om både om hur ja behandlat JONATHAN under dessa år och mina egna barn... o ALLT för att jag vid den tidpunkten valde att inte BARA umgås med henne... DÅ var den tiden jag lärde känna Angelica.. och det funkade inte i hennes hjärna.. nej nej ... då blev hon bundis med Alexander och satt där o verkligen spydde ur såååå mycket skitsnack så hon trodde sig själv... jag nekade aldrig henne att vara med ute på gården med alla oss på sommaren ... utan hon satte sig själv jävligt utanför ... o betedde sig som en bitch så fort angelica öppna sin käft... sån dagisnivå alltså... suck... denna människa TÅL JAG INTE... hon har t.om sagt massa saker till Camilla förr i tiden om hur jag "var" mot Jonathan ... vilket gjorde Camilla orolig oxå såklart... men folk som känner mig VET att jag aldrig skulle göra en fluga förnär på dessa fina änglar runt mig... det som gör så ont e att se Donna flänga fram o tillbaka som en vante för att hon slåss om vårdnaden ... vilket jag inte ens fattar... för hon super hellre o lämnar bort det lilla trollet än att ta henne... för så uppfatta jag henne under dom åren vi umgicks... herregud... folk ska aldrig klaga på mig som morsa för jag ÄLSKAR mina barn ... o aldrig att ja kommer vittna till detta PSYKS fördel.... att hon ens har mage att be mig om en sån sak.. suck.. patetiskt...

3 kommentarer:

  1. haha va fan skämtar hon eller?! Dumma brud jävel alltså!

    SvaraRadera
  2. ja eller hur! du ska se mejlet ja svarade med haha

    SvaraRadera
  3. Hon är skev den där bruden!

    SvaraRadera