fredag 30 september 2011

Ska jag vara ärlig med vad jag gjort hela förmiddagen?
Lämnade barnen på dagis o skola.. kom hem o slog på kaffet..
La mig på mage framför datorn.. SEN SOV JAG! Fyfan min kropp strejkade något rejält mot mig haha. visste inte ens att jag var så trött! Tydligen välbehövligt.. Sov till 12.00... skönt ändå..
Nu sitter jag med "lappen" på ballen och röker dricker kaffe o spelar musik... Är fortfarande MOLIG i skallen men det kommer bort strax.. ska la duscha en snabbis så man är vaken helt sen haha...

Ska ju fika med finaste "farfar"... Fina fina polarn... han är en av dom jag aldrig vill mista vid min sida.. likaså med Nick.. dom är mina "Bills o Bulls" ... 
hihi... 

Nej men om man kanske ska styra klart o skit så man kan hämta kidsen och dra och ta bussen 14.24 :D


Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar