tisdag 13 september 2011

SÅ sickt trött jag är idag alltså.. Stackars Lovisa fick växka mig imorse.. klockjäveln ringde ju inte..
Jag har hostat hela natten o skakat... fyfan ... säg inte inte inte att jag börjar bli sjuk igen .. suck VILL Inte... 
Aja ska sluta klaga.. alla är vi människor som är mottagliga för bakterier.. men jag hinner vara "frisk" från förkylningen en dag innan den kommer IGEN haha.. hostan sitter kvar hela tiden... speciellt på nätterna.. kan hosta så jag nästan spyr alltså.. Tur man har Mattias gamla kokkilana OM de verkligen skulle krisa.. o Elias astmamedicin.. så det är bara att härda ut!

Senare idag är det möööte för hela slanten på underbara AF.. mmm... får se vad som sker där då. haha.. INFO möte.. så heter det ja! Ja iaf NÅGOT att göra .. synd bara att det är 13.30! SÅ sent... men jag ska passa på att försöka vakna till liv o ha det lite koselig under täcket med kaffet! FÖRSÖKA vakna då!

Hej hopp! 

Goodbye and hejdå





3 kommentarer:

  1. haha sis det liknar mig på bilden...vi försov oss i morse så jag va lagom borta när jag for upp :) hoppas mötet gick fint fint kramen <3 //Lellen

    SvaraRadera
  2. svar: ja det är verkligen sjukt vad det händer saker hela tiden..

    hoppas det intressanta mötet gick bra :P de brukar inte vara så roliga att gå på men som du skrev du har något att göra :P hehe

    SvaraRadera
  3. Haha ja en annan såg fan oxå ut så.. Försov oss oxå! Suck.. Ja mötet gick bra :) kram <3


    Haha ja krissi.. Hade sällskap av Diana så de blev liiiiite roligare då ;)

    SvaraRadera