lördag 17 september 2011

Lördag... Och nu är man hemma igen efter att ha hamnat på festisch utanför stan.. kan vi kalla de då.. 
Blev att gå ut en sväng på Tokisch .. var ett bra tag sen man var där faktiskt.. haha... hade skoj :) var jag o Aimeé som svängde de lurviga... man träffade på några bekanta ja! haha...
Innan var jag nere hos mamma o bara myste...ska ner till henne snart igen o lämna sakerna jag lånade... b.la hennes älsklingsskor <3 ;) hihi... passa på o gosa in sig i hennes soffa igen o kanske ta lite massage av hennes dyna :P mohaha... o ha värmen på... gott... 
Unnat mig en rostmacka idag oxå! Är ju trotsallt lördag.. haha... då får man ;)

Ne men allt som allt e allt kanon!

Goodbye and hejdå


Älskar min mamma! <3

Massage!!

Fredrik o sambon <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar