onsdag 14 september 2011

Jaha nu börjar kvällen lida mot sitt slut och jag har sötaste Saga sovandes hos mig ikväll :P
Vi retas lite med Aimee haha för hon tycker vi kokar ihop saker hela tiden då var vi ju tvungna o lägga ut en fin bild på hennes fb.. ;) ska dela med mig av den sen .. 

Annars så har denna dagen ENDAST bestått av städa städa städa... usch sååå träligt ibland alltså... hade stugan från 8-14.. tog igen en massa tvätt... gardiner o sängkläder o alla barnens kläder som man samlat in på rummet oxå haha... Elias blev bra less på mig sen tillslut när han skulle följa med för 3874 gången för o fixa tvätten.. 
MEN nu är allt klart o det är ju trotsallt en lättnad att man lyckats "pull it of" allt på en gång.. men kan känna att man gjort nytta!
Nehe varva ner lillskiten brevid mig nu så vi kanske somnar skaplig tid ;)

Goodnight and hejdå




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar