måndag 4 april 2011

Om en människa utger sig för att vara din vän.
Då ska den också bete sig som en!
Den ska vara ärlig vid rätt tillfällen, aldrig baktala dig utan säga det rakt ut till en själv. 
Den ska kunna ta kritik. Och även mostå frestelser som inte passar vännens omkrets.
¨Den ska känna till "hederkodexen" som vän UTAN att man ska behöva upplysa den om det. 
Om du känner att du inte kan uppstå dessa "krav" som min vän. Då vet du vart EXIT dörren finns. 
För jag söker bara ärliga i mitt liv. Resten kan dra. 

Jag litar till fullo på alla underbara fina vänner jag har nu! 
Tack o lov. Jag hoppas verkligen att ni alla finns kvar för alltid! 

Knasbollen Emma "Emmis" "Päkon" "Gunnar" "Malin" "Augusta" "Nerdy" Lovisa  Nathalie "Snuttis" Andersson älskar verkligen er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar