söndag 24 april 2011

I stundens hetta kan det kännas så rätt
så bra...
Man föreställer sig en bild av hur man känner o tror på den...
Men sen när det väl kommer ikapp en .. när verkligheten kommer ifatt 
så stannar man upp på riktigt o bankar huvvet i backen o funderar för alltid vad man tänkte med...
och hur man kunde känna på ett visst sätt...
Oftast när man går igenom något jobbigt o det sträcks ut en hand så kommer den där inbillningen.. 
alltför lätt.. lätt som en plätt...
Man tror verkligen på stunden till 100%.... fyfan så lurad man kan bli på hur man tror man känner
Kommer jag någonsin lita på mina känslor ? eller föreställer jag mig bara hela tiden? aldrig kommer jag få veta det till 100%... krävs ny träning.. ska bara komma på hur man gör
Alla blir lurade någon gång av det .. o jag blev det för inte alls länge sen... 1 månad ca.. 
det suger att man sen fick se sanningen o verkligheten i vitögat.. ren käftsmäll...
av hur korkade vissa val har varit senaste månaden/månaderna osv... herregud ... då är det verkligen dags o kanske släppa tankeverkstaden o för alltid ha ett svart hål i hjärnan där man slänger alla negativa tankar om förut i det hålet...

Jag ska få det hålet att funka... 
Jag ska få min tankeverkstad nerstängd för semester ett tag nu... reparation
för annars kommer aldrig den att funka som den ska igen... 
För tankarna just nu för mig tillbaka till förr.. 
Känns inge bra... :(


Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar