torsdag 14 april 2011

Nu har jag lagt mina knoddar o passar på o sitta lite vid datan nu .. har hållt mig borta från den idag .. vilket e skönt... tomt hus o het tyst är det men jag njuter för fulla muggar... jag är verkligen inte social idag... seg som satan o sen så har man sprungit fram o tillbaka till lillknodden min... han har väl fått i sin ngn sked kräm o sen massa saft iofs..men ändå det är bra lite.. får se hur det funkar imorgon...
barnen tjatar verkligen att gå till pappa sin så han kommer imorrn o hämtar oavsett tillstånd iaf... elias vill ha sin pappa o det förstår jagmed tanke på att det var han som sov med elias för första gången på sjukhuset o då fick ju elias se en helt annan sida av sin far.. 
gulligt ju <3


Nej men om man kanske ska spånalite o städa lite för att sen dega lite... min favvis! 


Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar