fredag 8 april 2011

En gång är ingen gång och två e likamed noll?
Näe!
Eller va?

Nu e man hemma efter att ha spenderat dom 2 senaste dagarna med Angie o barnen <3
Alltför länge sen :)

Nu sitter jag och Putte o lyssnar på Lite Björn Rosenström
Skön lirare det där haha
Och igår satt jag o roade mig med roliga motton. Ah hur man kan se på saker o ting är sjukt roligt sometimes haha... aja.. mycket skratt iaf..
Och jag bjöd på litet gympass igår till Angie ;) alltid roar det någon haha .. ja hon skrattade ganska fint ;)

Nu ska man styra ner tassarna mot stan o handla hem för helgen!

Goodbye and hejdå!

3 kommentarer:

  1. Björn Rosenström. Bra musik smak! Jag gillar mycket hans låtar.

    SvaraRadera
  2. ja han e bra ;) hehe min dotter älskar låtarna : "blåa sockeplast" & "muffins" :P

    SvaraRadera
  3. Din dotter är en intelligent kvinna (inte konstigt att hon har dina gener ;-) ). Min favorit låt är "Pojkarna som busar", men jag gillar många andra: "Muffins", "Het", "Gunilla"...
    Förresten, stor kram till Elias. Alla kommer gå bra!

    SvaraRadera