torsdag 14 april 2011

Att vara mamma:

Att vara mamma är både en utmaning på alla plan.. men också den största glädjen jag upplevt nånsin. 
Skulle aldrig kunna klara mig utan mina änglar vid min sida.
Älskar att vara mamma mest av allt på denna jord... herregud vad det är ballt.. 
man får lära sig nya upplevelser, saker varje dag
säger inte att det är en dans på rosor och absolut inte just nu med all trots och allt... men jag skulle inte byta detta liv mot ngt annat... herregud nej. 
'Mina barn vid min sida gör min dag värd att leva, Ofta man kan vara nere men då är dom verkligen där och får en att le stort igen. underbara änglar <3

Det är en utmaning av dess like vissa perioder . men på så sätt växer vi ihop starkare än nånsin i slutändan. Önskar mina barn verkligen känner min kärlek till dom även om jag kanske kan ledsna på trotsåldern o allt vad det innebär ibland. Hoppas verkligen dom vet att jag aldrig skulle klara ett liv utan dom. 
Lovisa &; Elias är mina finaste. Älskar verkligen dom. 
Fina fina ni .. mammas änglar.<3
Finaste Lovisa mamma ÄLSKAR dig!<3

Finaste Elias mamma älskar dig! <3


3 kommentarer:

  1. gud så komiskt,jag blogga oxå i em om detta med att vara mamma:):) haha kul kul...hoppas att allt är bra med dej och dina kära? kramar jessica

    SvaraRadera
  2. ere så? komiskt haha...
    jaå allt e fint.. men elias e svår att mata just nu efter hans operation... får se hur detta går... nu sitter han iaf med saft o apelsin.. får se.. annars måste ja åka in med han han tynar bort snart stackarn...
    hoppas allt e fint med er oxå!
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Du är en så fin mamma och dina barn är SÅ goa och fina (trots trots).....Och när du skrev en gång hur dom pysslade om dig när du var sjuk, så satt jag här och läste och bara log!!! Det lät så gulligt, jag ser det framför mig.....

    Fortsätt som du gör och dina barn kommer att växa upp och känna sig älskade för dom som de är!!

    PUSS & KRAM <3<3<3

    // Lallis

    SvaraRadera