onsdag 13 april 2011

En trött Emma på listan...
Jag somnade vid lilleman i soffan vid 7 sen sov jag en timme? noll tidsperspektiv haha...
sjukt trött ännu men lite småhungrig så nu kokar sandra gröt som jag ska mumsa i mig.. 
lust med någon data har jag knappt... chatten på sin höjd men skall stänga ner snart...
det var som att  så fort Elias kom hem så släppte alla stress o oro och jag blev som en säck potatis... han har spytt en gång o har ont titt som tätt.... han vill inte ta tabletterna alex köpte till honom för att det var några smlttabletter som han absolut inte gillade... :/ ack ack har fått i han halva iaf... men det hjälper ju inte så värsta bra... men men .... nu har jag kört en luring o blandat det i vatten osv.... får se hur det går sen :)
Imorgon går lovisa till skolan för hon skall till grassagården <3 jag minns själva att jag tyckte att det var roligt där så Sandra är snäll och lämnar henne imorgon innan hon seda far hem till etuna igen... 
då återstår det att se vem som vill vara vänlig o hjälpa mig att hämta för lilleman vill inte släppa mamma på lång sikt just nu... <3 men så är det ju när man mår sådär dåligt som han gör.. jag förstår honom...


Nej men om man kanske skulle ta och käka den där gröten nu o sen burra ner sig framför BB för att sen passa på o slockna innan natten kommer o det lär bli att vakna några gånger...


love u all my nearest! 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar