måndag 11 april 2011

Jaha nu har Alexander hämtat Elias för att åka in med honom på operation imorgon..
Känns inte bra.... usch... klumpen i magen kommer bestå tills Alex ringer o säger att det är över,... :/
Min lilla kille... hade det inte vart för hans egen skull (talet,hörsel.gången) då hade jag verkligen inte godkänt det -.- MEN nu är det för hans skull... 

Jaja... sitter på nålar nu och håller verkligen tummar o tår för min lilla ängel <3

Nu blir det snart att gå o hämta Lovisa för att sen eventuellt vandra ner med henne till stan o leka så hon kommer på andra tankar med tanke på att hon inte får vara med sin far denna gången vilket känns i hennes hjärta... svårt för henne att förstå varför hon inte får följa med .. men det blir nog bra nu kommer hon få kvalitetstid med mamma sin hoppas de gynnar hennes mående lite iaf.. det tror jag faktiskt.. <3 min stora ängel :)

Nu avrundar jag för detta blev man ju inte vettigare av 


goodbye and hejdå!

1 kommentar:

  1. Älskade sis!!

    Jag förstår din oro, men jag tror det kommer gå jättebra och det är ju som du skriver, för hans skull!!
    Det är bara att hoppas att resultatet blir bra...

    Skönt för Lovisa att ha dig för sig själv, det kommer hon också tycka snart!!

    Men jag håller tummar och tår för att det går bra för lillskrutten!!

    Love U <3 !

    // Lallis

    SvaraRadera