söndag 10 april 2011

Detta har vart en bra söndag... vart ute i flera flera timmar.. :D
Sjukt mysigt o varmare kommer det att bli alltså -... dom varnar ju för sjukt varm sol osv.. 
bara å gardera sig med en massamassa solkräm alltså ;)

Jag älskar våren när det fortfarande är lite småkyligt så man får mysa in sig i sin hoodie när solen börjar gå ner... 
sommaren är mera lättklätt o det ger mig alltid den ständiga ångesten.. det är trist att man aldrig är nöjd med sig själv.. men men det blir vad man gör det till .. igår plockade Lovisa sin första tussilago :) VÅR VÅR VÅR ... så less på skitsnön o nu kan ja nästan garantera att den ÄR borta... finns ju ingen chans att det kommer tillbaka nu iaf? Ah då får jag slag alltså .. går i ide the rest of the year... 

Men sen att dom lovar så varm sommar det tror jag på när jag ser det alltså haha... dom har sagt det massa år men sen har det typ varit asvarmt max 2 veckor sen POFF så har det vart kyligt o ruskigt för det mesta haha


Aja nu ropar finaste frugan efter mig så det är bara att gå dit då ;) 

Snart helg! ;)


Goodbye and hejdå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar