onsdag 27 april 2011

"but im still waiting"... 

Love that song,.. <3

Snart helg o då ska Emmis få passa sin "son"... fyfan så mysigt med en liten bejbis.. hihi ser fram emot det ;)
Sen så har man sina andra planer för helgen sen ett tag tillbaka men jag vet ju inte om det kan bli av eftersom jag inte vet om Alex skall ta sina barn i helgen eller inte.. får veta det på fredag. Lagom skoj.. 

Iaf ..
Under omständigheterna mår jag bra fastän folk pissat på en o bevisat att dom inte skall finnas kvar i mitt liv iaf. Sårad ännu men jag har mitt stöd från dom allra finaste... såatte... thier lost... så får man tänka.. Jag vet att den inte är värd min vänskap när det visar sig att den går bakom ryggen o hugger ett riktigt slag alltså.. 
Vet inte HUR man kan göra en sån sak.. en annan e så mån om sina vänner o verkligen vill ha kvar vartenda en vida sin sida... annars så ser jag till att inte ha det om det är någon jag inte pallar med.. men så har det aldrig behövt bli...


Men när jag trodde att vi äntligen fått vår kontakt tillbaka som allra bäst så kom den värsta smällen av dom alla... det suger rejält.. men det suger nog mer för dig... men jag tycker det är synd... 
 vår vänskap hade vart 3 år på valborg. minns det så väl.
Men nu har det tagit slut. kommer aldrig mer kunna lita på dig för detta var en av dom värsta saker man kan göra mot sin vän.
Förstår inte hur vissa kan tänka eller fungera... men det är som vanligt som jag säger... kommer för alltid vara en gåta... när lusten talar så slutar hjärnan fungera. 
Vi kommer aldrig bli detsamma du & Jag igen. 
Skickar negativa på ett flak nu. jag har ju mina vänner som jag verkligen vet att jag kan lita på iaf... för dom har vart vid min sida många många år <3 tack för att ni finns... 


Goodbye and hejdå



3 kommentarer:

  1. Kan inte annat än säga förlåt...

    SvaraRadera
  2. Älskade sis jag förstår dig så väl...vänd dom ryggen och låt ingen trampa på dig..det är ju deras förlust att dom förlorat dig för alltid...du är värd så mycket mer och har så otroligt många vid din sida som ALDRIG skulle hugga dig i ryggen lr svika dig..älskar dig sis..jag står alltid vid din sida ska du veta ..LOVE U <3 <3 //Lellen

    SvaraRadera
  3. älskar dig oxå fina syster! i love you too the moon and back and more!<3<3<3

    SvaraRadera