torsdag 21 april 2011

Nu är barnen påskledig hela nästa vecka o fr.om idag..
Sjukt skönt att få vara hemma nu innan allvaret sätter igång på riktigt.. 
Nu ska man börja jobba fr.om 2maj vilket jag ser sjukt fram emot. Många saker man önskat göra som börjar komma sakta med säkert, samtidigt som jag jobbar ska ja se till att få kroppen i trimm o försöka spara pengar till mitt körkort nu. sjukt enklare livet skulle bli om man bara hade bil .. nu har jag iofs moppe så länge... MEN det tänker jag ju knappast använda som färdmedel hela mitt liv... det ville man ju när man var 14-15 år..
synd bara att min moppe e pajj men då lånar finaste Victor ut sin.. snälla syskonbarn man har <3 i love them all..

denna helgen kommer vara sjukt stressig vet inte riktigt hur man skall hinna med allt... men med lite hjälp ifrån dom finaste vännerna ser det ut att klappa någorlunda bättre... tacka gudarna att jag har min hjälp när det gäller praktiska saker.. fina ni <3


--------------------------------
---------------------
------------
------
---
--
-

Ja.. sen då... man har haft många tankar ännu i huvudet... o dom verkar inte ta slut heller för den delen .. 
en tanke är för det första ska jag iaf ta steget att våga träffa du IRL... vi har ju sett varandra men ändå inte... 1:a steget suger men det verkar vara värt det! Ja.. faktiskt.. 
Tycker det ska bli sjukt kul den dagen Jag faktiskt vågar :D tror vi kommer få  roligt ihop så många planer ju får se om vi hinner med allt första gången vi ses hehe... iofs finns ju många många ggr till efter det oxå ,.. men man vill ju hinna med så mycket som möjligt ;) men vi lär få planera att umgås 2 veckor om vi ska hinna med allt.. haha



Sommaren..
Ja alla planer man har haft lär ju gå i stöpet då jag fått jobb nu .. MEN jobb är viktigare men ändå...festivalerna man planerade o ölandsresan... 
Öland ska ja tamejtusan klämma in.. haha... den måste bli av.. men det känns heller inte schysst att mina barn inte får ngt somhelst sommarlov... deras far bor ju fortfarande hos sin mamma så han lär inte kunna ta dom längre tid.. :/ 
Det var ju likadant förra sommaren dom fick sammanlagt 2 veckor sommarlov innan skola o dagis satte igång igen.. ingen glad dotter på mamma sin.. men nu vet hon ju att det är för en bra sak.. hon har ju önskat sin mamma ett jobb sen jag slutade på Balanze så hon e glad för mamma sin :) <3 goa.. 


Nu ska jag styra lite innan vi far hem till Sandra o sover över en natt för att sen handla presenter till lilla Elias som blir FEM år.. shit.. stanna tiden... fina barnen börjar bli stora... positivt o negativt... nu ärdet bara 11 år kvar innan Lovisa FÅR flytta enligt lag... ska nog se till att dom bor med mig hela livet ;) haha...


Nej 
Glad Påsk alla fina där ute ;)

Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar