måndag 4 april 2011

Nu sitter man som torsk framför BB... bakat äppelpaj o moffat med broder toker.. 
nu ska jag slit amig strax från datan och fixa matsäck till lilltjejen sen duscha o göra sig redo för imorgon :D.
Hoppas verkligen det går min väg nu.. behöver verkligen detta. Tackar Lina återigen för denna chans :)

Nervös satan alltså.. men det är ju mänskligt.. men det går nog bra iaf... kommer iaf  inte gå därifrån som hatad tror jag... sen om man e vad dom söker återstår att se. Det får bära eller brista. En chans iaf :)

Annars så får det bli att söka till BB huset... måste fan in dit alltså.. Det verkar verkligen vara min grej. Om jag kommer in så har dom fått sig en ny personlighet i huset. Det säger dom flesta. Ska bara få dom att fatta det till nästa säsong ^^- Har man inte vuxit som människa innan så lär man göra det där! Och sen fatta ... chansen att få göra en sån sak som knappt någon får testa på. Det är verkligen en upplevelse. Önskar iaf att man kan drömma att man är där inne! haha... 
Happ ... Idol 2011 7 maj i stockholm. ska man söka? hahahaha vem vet dom kanske söker en skönsjungande fiskmåsemma liksom?
Fyfan jag har sökt till gladiatorerna. Sen BB... o Idol liksom. Vill man komma i rampljuset eller vad fan är det? Media verkar bara så sjukt roligt! Eller? 
Jo det tycker jag. Hade jag bara haft ekonomin när Kanal 5 ringde så hade jag varit med i ett program. det handlade om att resa till Phuket i Thailand och få en operation men man var tvungen att stå för resan själv, då jag var studerande så fanns där inte ekonomin. annars hade jag fan gjort det. 
Jag vill vara impulsiv, göra nya saker. Så känner jag! Man lever fan bara en gång. varför inte ta vara på det då?

Jaja nu har jag inte tid längre! Har ju en vardag utöver denna blogg ;)

Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar