onsdag 20 april 2011

Hur kan man känna...
Vad ska man göra? 
Herregud... mycket som snurrar i en just nu! 

Vill verkligen veta hur man är funtad egentligen... 
Ibland man fundera alltså..
Varför kommer vissa tankar?
Sen kommer man på att varför tänker jag så? SKA jag tänka så?
Kanske är normalt iofs... vet ej.... 

Ja detta verkar vara tankarnas månad.. mycket tankar som snurrar runt mitt huvud... många tankar jag håller för mig själv.. ska nog fortsätta med det.. eftersom jag varken kommer kunna ge svar på dessa tankar... eller så kommer man få frågan : varför tänker du så?

Ja... svårt att förklara när man inte vill tala ut hela alfabetet....
Ni som verkligen känner mig kommer nog att kunna läsa mellan raderna men det tror jag inte iofs... finns en risk dock... 

Men men.....




Annars... dagen idag :

Vi har vart ute exakt hela dagen fram tills 1730 då det var dags att bege sig in o laga ngn mat till barnen .. sen var det bara att lägga dem.. Wille somnade sjukt fort medans mina barn låg o snackade skit ett bra tag.. haha... dom sover tsms i Lovisas säng.. testar att lägga Elias där nu eftersom han har sovit med sin mamma sen operationen... än så länge har det gått bra men han har drömt o gnällt lite men in gett ifrån sig brandalarmstjut än så länge ;) framsteg... ätit har han gjort bra i 2 dygn nu oxå så nu skall han få gå till dagis imorgon innan det är påsklov hela nästa vecka :D.. 

Finaste Angie behövde En Emma & Sandra så hon kom o joina oss o sover med oss <3 MYS ... 

Haha jag älskar när kompisarna vill komma o sova man kan få sitta o spåna o bara garva eller så kan man bara sitta o verkligen inte göra ngt men ändå veta vad dom andra tänker på.. den är äkta vänskap när man bara kan sitta utan att känna sig rastlös även om man inte gör ngt speciellt ..utan bara känner varandras närhet.. 
och sen om man behöver prata så kan man göra det. sjukt skönt o veta att mina fuina finns för mig när jag verkligen behöver det.. dock inte om ovanstående sak det behåller jag för mig själv.. oh ja förklarade varför oxå... 



Påskhelgen då?

Fredag har vi blivit bjudna till farsgubben å käka o sen ska dom fira Elias i samma veva ;)
'Lördagen blir att göra storkok då Aimee o saga skall äta med oss sen vet jag inte riktigt om det skulle komma fler.. ovisst ännu... men sen i helgen måste jag lyckas trycka in o HINNA med att handla presenter till Elias o det blir dock svårare... eftersom jag HAR barnen i helgen..o på söndag så skall vi ha kalas för "lilleman" som blir hela 5 ÅR... herregud.... NEJ jag bli icket äldre inte... ska man bara kolla vilka som kommer osv... hoppas på en ICKE stressig helg... men det kan man lika bra ge upp... pga flera skäl... gerregud ja....



Nej men nu blev det för mycket jag skre i ett inlägg och jag skulle lika väl kunna fortsätta hela natten för jag känner verkligen för att skriva en massa egentligen... MEN nu säger jag Goodbye and hejdå for now iaf.... får la se om man kanske greppar datan mitt på natten.. vet man aldrig ...



3 kommentarer: