tisdag 19 april 2011

Ja vad säger man...
när ska man få slippa stress o motgångar???
Det blir väl i graven... nej förresten dom lär ju jävlas med mig där också.
Satan sitter väl på sin tron o bara väntar på att dra ner mig till honom. 
Så det är bara att ge upp.. stressen kommer alltid vara i mitt liv , vid min sida. 
And i LOVE it.. NOT! 
Suck idag har lilla Sandra fått stå ut med mitt pisshumör... stackarn... <3 Men hon förstår mig bergis mer än jag tror. alla har vi våra dagar o idag är det en sån dag för mig... suck pust o stön..

Nä kaffet på G o jag chattar men min fina lilla vän :) 
Får mig att småskratta iaf haha ... 
Nu ligger barnen i sängen sin o ska sova nu dessutom så nu kan man få sitta still o samla ihop sig igen... ah så gott det går iaf

Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar