onsdag 27 april 2011

Man gör saker man aldrig trodde man skulle göra
Sen hoppas att ingen kommer märka eller höra
första gången är okej
men inte flera gånger NEJ
Om man vill ha kvar dom man en gång älskat o brytt sig om
Då kan man inte bara göra om gång på gång
Lätt att vara efterklok... Lätt att märka när det är försent att göra ogjort

Man ångrade att man trodde allt gick som smort.. 
Man kan inte smyga utan att märkas för eller senare
Gör knappast att du framstår som lenare. 
Du har fått många att vända dig sin rygg
Nu kan du ju inte känna dig trygg
Ångern finns säkert där
Men skit händer när man verkligen tror att man är kär
Trodde du skulle lyssna på mitt tips som jag gav efter mina misstag
Men ne,j då gör du samma misstag som jag 
Du vet att det egentligen skulle drabba dig själv i slutet 
Det var ju som gjutet
Så finns inte att chans att ni ska tycka synd om er själva 
Ni kunde ha tänkt längre än ni kunnat

Man sviker inte man ljuger inte..
Så är det bara 
Jag ser iallafall hur MIN framtid kommer vara 
medans ni för alltid kommer kämpa med detta svek
känna dig vek
jag kommer aldrig ge min förlåtelse till dig
För man går inte bakom ryggen på mig

Denna gången får jag vara arg o besviken.
Du skulle inte ha trampat över liken...

//E.A

(till er fina människor!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar