torsdag 7 april 2011

Ett fint tänkande...
ett fint sinne..
man måste rena sina tankar sometimes. men ibland tar det stopp..

man slutar att tänka.. man slutar att agera... men slutar älta eller tänka HUR det kanske har vart..
Men låter hindren vara ivägen. Men samtidigt tillrättavisa andra att se förbi dem.
Just nu så verkar framtiden ljus? Men ja vågar fan inte hurra... för då spricker bubblan o jävulen hämtar ner mig igen till sin tron där man sitter i klovar the rest of my life.. hope not !!

Och sen är ja otroligt glad för Syster min! yiahaa nu är jag sjukt lycklig att det gick vägen för dig! <3<3 grattis!


1 kommentar:

  1. Tack för det systra mi!!!!

    Jag är verkligen glad!! Och tacksam för alla fina ord och hälsningar jag fått idag.....Känns bra att veta att ni tänkte på mig idag!
    Men du behöver verkligen inte bli SJUK för att du blir lycklig!! he he ;)

    Kram på dig <3 // Lallis

    SvaraRadera