söndag 27 februari 2011

Tårarna tar fan inte slut.
Dom rullar ner för mina kinder.. hjärtat värker sjukt mycket.
Har nog aldrig varit så ledsen som nu.
Mycket som händer i livet just nu. 
Många minnen många tankar. 
Fyfan för allt.
För förut. för nu. för ett tag.
Ska nog gå in o sova mellan mina änglar.
Dessutom flyttar jag från stan. Vill inte bo kvar här längre. ska bara komma på var. 
Härifrån ska jag iaf, <3

Jag flyr inte. Utan skapar min egna framtid. det är skillnad. 

Take care.. 
Ta hand om alla du har. bry dig. 
För det ska jag göra. Eller de gör jag redan.

1 kommentar:

  1. Men då Emmisgumman!!!
    Du flyttar väl inte så långt bort isf??? Måste kunna få träffa dig och barnen, krama er, pussa på er!!
    Tror du att det blir bättre om du flyttar så ska du göra det...om du och barnen får det bättre då, annars ska ni stanna och överbevisa den/de som snackar skit!!!
    Jag blir så ledsen när jag läser att tårarna rinner....känner så väl igen mig i det...

    Ska du vara hemma idag? Får jag komma upp till dig och barnen? Jag längtar efter att få era goa kramar!! Vet ej om du är vaken nu? Kanske.

    Älskar dig, Sisa och Ias SÅ mycket!!!
    Vi kan höras på Fb senare kanske, så kan du skriva om du orkar med besök eller inte.....

    P & K // Lallis <3<3<3

    SvaraRadera