torsdag 17 februari 2011

Ibland undrar jag hur människor kan göra vissa saker o säga vissa saker...
hur fan funkar deras psyke?

Som pedofiler? 
Folk som misshandlar? Psykiskt eller fysiskt..
Mördare?
Våldtäktsmän? 

U name it.. 
Vafan tänker dom med? 
Varför gör dom som dom gör?
Varför har dom ens satts på jorden?

Kommer för alltid vara något människan aldrig kommer förstå sig på..


Är det VI som får andra att göra såna saker?
Eller har den en medfött allvarligt grovt fel?
Fyfan alltså...
Men lever inte 100% säkert alls.. hela sitt liv..
o större rädsla får man när man får barn för den delen,...
Då ansvarar man ju för flera människor än bara sig självt..
Jag som ska vägleda o skydda mina barn resten av deras liv..
Tänk om man misslyckas? HUR ska man veta?
Jag gör mitt yttersta för att visa vad som är rätt.. och vad som är fel..
men det finns så många grymma människor i världen.. så ibland känner jag mig elak att ens ha fött barnen till denna grymma värld.. krig, svält, våld...
varför kan inte alla bara vara glada o inte bråka runtom?

Jag vet iallafall att jag har levt ett bra liv när mamma ansvarat för mig.. 
Och det kommer jag att se till att MINA barn också har!

Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar