torsdag 24 februari 2011

Im living my life just the way i like. 
Accept or go away.

Iloveit
Idonthate
Justlove. 

Love e fan starkt.
Eller I love you e fan starkt.
Hur kan folk ta det med en nypa salt?
Det är mitt vardagliga ord nuförtiden. Det har fastnat på nå vis?
Jag vet inte.. lovelovelovelove.
Ja har iofs ingen snubbe o säga de till .. kanske därför? haha

Eller till mina barn iofs. men där ser jag dom i ögonen o säger JAG ÄLSKAR DIG. 
Värmen man får tillbaka är obeskrivlig.
Speciellt när dom har bra dagar :D


Annars då?
Livet?

Det funkar.
VAD går det ut på?
Jag anser att livet går ut på att man gör det man vill, brinner för.. inte låter någon stoppa en .. eller någons åsikter.. eller liknande... brinner man för en sak då ska man göra den ... annars kommer man inte live fullt ut... varför låta andra bestämma ditt öde liksom?
Endast DU som kan avgöra hur det blir i slutändan.
Visst det finns saker som påverkar.. men då har man ett val ... om man låter påverkningen vara där eller inte. jag själv försöker hålla negativa saker ifrån mig. ska inte låta ngt eller någon dra ner min i deras problem. 
Jag är glad för alla jag har vid min sida. verkar bara bli bättre!
Living it up. Living the dream.
Iloveyou!


Goodbye and hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar