lördag 26 februari 2011

Man kommer till en ände då man tillslut inte orkar mer.
Har ingen Mamma kvar längre.
Blod är INTE tjockare än vatten på denna punkt tydligen.
Grymt sårad.
Är jag en dålig mamma? Kan ni svara på det då?
Jag älskar mina barn över allt annat på denna jord. 
Nu ska jag sätta mig med dom o kramas ihjäl resten av kvällen. 
OCH för alltid. Kommer inte röra mig något alls. Grymt ledsen i hjärtat.
SÅ jävla sårad. Dra ni åt helvete. 
Och Mattias.. du ska FAN inte snacka. 
SUP på du din äckliga skitsnackare.

2 kommentarer:

  1. Nej Emma du är e helt underbar mamma! Låt ingen annan få dig att tro det. Jag finns här när du känner att du vill prata. Love you <3

    SvaraRadera
  2. NÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!
    emma du är en av de bästa unga mammor jag träffat
    när man är med dig och barnen ser man direkt att du älskar dem över allt annnat
    tro inget annat du ÄR en bra mamma
    de som säger annat har FEEL!!
    <3 <3 <3

    SvaraRadera