tisdag 22 februari 2011

Sjuk energi.
MEN inte nu imorse.
Jag har satans ont i ryggen, så jobbig värk dessutom. 
Känns som de e något inflammatoriskt.
Den här värken har jag haft förut.. men men ... de verkar inte vilja försvinna. Det gör att man är lättirriterad o dann... Ska dom behöva stå ut med en?
Jag kan ju inte vara föör positiv all days.
Annars då? Jo 3 vackra små barn sitter framför mig uppradade på bordet och kollar på TV:n <3
Barnprogram.. as usual ;) haha
Kaffet puttrar sig snart klart i köket. O finaste Sandra satte sig i sängen för en stund till. hon har diskat o sprungit o gett barnen frulle. <3

Idag fyller finaste Victor år också. 
15år sen den söta lilla varelsen sattes på jorden. 11 år sen han hade dom där blonda lockarna o åkte sin röda lilla saab fram o tillbaka på gården på präntaren där vi då bodde. Hihi.
Grattis gubben!

Dessa syskonbarn är så gudomligt fina o dom börjar bli stora hela bunten. Låsa in?
Ojoj så vackra charmtroll aalltså. I love them all.
Jimi Victor Nellie Adam <3<3<3


(Helgen)
Helgen som varit har varit gudomlig!
Tack alla inblandade. <3
Sen på söndagen fick jag reda på att barnen skulle stanna en dag extra hos far sin, DÅ passade Emma på o lämna strängnäs en natt.. och det var TOK skönt.
Igen? snällarååå!

Ojoj.. jag längtar till nästa äventyr. Har alltid sjukt roligt med mina underbara o några till :)


Nu ska ja dricka mitt lilla Kaffe o sen så e det ner till Victor runt 13 tiden!

Idag är jag ingen filosof iaf!
Annan dag ;) som Elias alltid sa :P


Goodbye and hejdå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar