måndag 14 februari 2011






14: onde Februari 2011..
Alla hjärtans dag idag...
Nu skall man visa sin kärlek till alla underbara runt en .. 
Har man gjort nu <3

Annars så betyder nog inte denna dag något speciellt egentligen för mig nu eftersom jag är singel :) 
Jag har iaf gjort fina kort till mina barn sen är planen på att göra hjärtapannkakor.
Då ska finaste Aimeé o Putte komma oxå .. :)
Sandra e kvar så hon o barnen får oxå ;)

Annars idag. ?
Satans kallt alltså.. så jag ställde in min fika på Blå Koppen idag.. för sån värk man hade i kroppen efter att ha gått o lämnat barnen den var outhärdlig.. huvva,....

Men nu ska ja mysa lite till sen skall ja hämta kidsen <3

Önskar alla finaste läsare såklart oxå en underbar alla <3:ans dag
Singel som icke singel.
Du som inte vill vara själv kan ju få komma på pannkakor med alla oss :D



Goobye and hejdå!

1 kommentar:

  1. Massa alla ♥-dags kramar till dig med sis...vilken tid bjuds det på pannkaka då...kanske dyker vi förbi jag,Adam och Victor :P kram ♥

    SvaraRadera