tisdag 8 februari 2011

Idag har vart fullt ös... hur man hinner med allt kommer alltid förbli en fråga...
Men man lyckades väl någorlunda ändå... hoppas jag ... huvudsaken e ju att Sisa var nöjd.. o det var hon :)



040208
Runt 18 tiden föddes en vacker tös på 3.800 gram
Hon fick namnet Lovisa Sofia Rose Andersson..
Idag har hon kommit till att bli en av dom mest älskvärda mest envisa lilla Sessa..
Men jag älskar henne över hela mitt hjärta..
Åren går för fort ibland o jag vill stanna den ofta.
Önskar dig allt gott i framtiden min älskade Lilltjej...
Mamma älskar dig <3<3
Grattis!



3 kommentarer:

  1. Men gud så stor hon ser ut på den bilden :) Grattis Lovisa <3

    SvaraRadera
  2. ja SÅÅ fin.. men sen så e hon ju inte liten längre heller <3

    SvaraRadera
  3. Haha sant :)

    SvaraRadera