onsdag 16 februari 2011

Alla har vi våra önskningar i livet..
Alla har vi våra krav..
Hur gör vi för att uppnå dom?
Ensamma eller med hjälp?

Tyvär så ber oftast inte människan om en utsträckt hand, utan kämpar helt ensam på stigen den vandrar..
Men det kan vara positivt oxå.. Denne blir starkare i sig själv..
Och oftast den som jobbar på det själv ., har också valt det..
Men ibland så har denne andre inte velat eller vågat be om hjälp ..

Jag tycker alla ska vara tydligare med att dom finns som stöd..
Och dom som behöver stödet kan be tydligare om det.. iaf försöka.. 

Familjen iofs ska inte behöva visa det hela tiden utan det ser jag som en självklarhet ..
Min är underbar för dom ser oftast när jag behöver en xtra kram..
Fast inte på senaste tiden då ja gömt det inom mig, kanske t.om glömt bort själv hur jag egentligen mår ..men sen kommer det över mig ibland.. Trodde jag mådde 100%?! gör jag det? Egentligen?


(Ja vissa stunder gör jag det min Sandra får mig att göra det iaf!
Jag vill ha min Sandra här varje dag,. Hon får mig o glömma bort allt för stunden..
O absolut mina andra vänner , men sandra är alltid Sandra.. <3)

1 kommentar: