lördag 26 februari 2011

HUR ska man kunna leva livet fullt ut o vara glad om folk omkring bara bara hindrar en. 
Jag ska tydligen sitta som en nucka o vara helt ensam hemma i min lägenhet. 
OK fine. Jag gört. Tydligen inget annat man får göra. 
Blir så jävla ledsen när en människa antar att ja lämnar bort mina barn för att gå ut o festa! 
Hänt EN ENDASTE gång... så jävla synd att folk tror annat. 
Folk som känner mig VET att ja aldrig skulle lämna mina barn hela tiden för att festa.
Men nu denna gången jag faktiskt gjorde det så la ja barnen i SINA egna sängar lät dom somna innan jag gick. INTE fan märkte dom ens att jag lämnat hemmet. jag var hemma när dom vaknade. HUR FAN kan dom lida av DEN gången? Går inte.
Jag är pigg o positiv dagen efter. Inte så att mitt humör sunkas bara för att jag gått ut kvällen innan.

NI ALLA som känner mig VET att mina barn ÄR mitt allt. Skulle inte klara mig EN ENDASTE dag utan dom vid min sida. MEN ja måste få vara ut UTAN att bli dömd. 
Fucking tragiskt. 
I give up. ALLT. less nu.

5 kommentarer:

  1. Helt klart att du måste få gå ut och festa ibland du med!! Och som du skriver, de märker ju inte av att du vart borta, dina barn!! Men ge inte upp nu, du kämpar så bra med dina gullungar, de flesta vet det!
    Du är ju bara 25 år, du är fortfarande ung och om du inte ska bli en gammal nucka som mig så måste du ju få röra dig ute på jaktmarkerna, eller vad man ska kalla dom....dessutom vet jag ju att du är ute för DIN skull och inte för att ragga!! OK, nån att krama nångång.....
    Jag håller på dig systern min! Älskar dig och dina barn oändligt mycket! Det tror jag att du vet!
    Hör av dig om du vill ha besök eller också så hör jag av mig och säger att nu kommer jag på besök!!
    Ta hand om dig nu!! <3<3<3
    Många tankar och kramar // Lallis

    SvaraRadera
  2. Jag vet precis hur du känner sis..har varit i samma sits som du..lika bra vi fortsätter sitta hemma och gro fast..ingen livskvalitet alls...MEN du är världens bästa mamma och jag vet och alla andra att både du och jag aldrig gjort nåt som skulle skada våra små men ibland behöver vi också få lite vuxentid och skratta och dansa lite utan att behöva försvara oss..SKIT stad vi bor i.Jag e lika ledsen som du att vi har det så här och att folk ska störa sig på oss om vi vill göra nått men tänk så Emma..det är AVUND..folk klarar inte av att se oss glada sociala, det svider i ögonen att vi har roligt och att folk vill umgås med oss ute.Men tsm är vi starka..vi bjussar dom inte på det,hoppas jag kan komma ifrån lite i sommar så vi kan visa oss ute tsm med näsorna i vädret med vetskapen av att vi är TOPPEN morsor som sätter våra barn i första hand. Älskar dig sis,det gjorde ont i mitt hjärta att se dig så ledsen.Vi får försöka hjälpas åt och låta våra nära och kära finnas för oss om dom erbjuder sig. ♥ ♥

    SvaraRadera
  3. håller m både lallis o lellen..
    du är ung måste få komma ut o röra på de lurviga och dina barn lider inte
    upp m näsan o visa skitsnackarna att de har fel
    de är avundsjuka på dig för du är fin, vacker och omtyckt..
    älskar dig gumman..finns här <3 <3

    SvaraRadera
  4. Klart att du måste få ut o roa dig fast du har dina barn, du älskar ju dina barn lika mycket för det och man behöver lite tid för sig själv. Fortsätt att leva ditt liv så som du vill och låt inga andra bestämma hur du ska leva! Jag tror inte att barn lider att ha barnvakt nångång så länge dom känner sig trygga med den!

    SvaraRadera