tisdag 15 februari 2011

I walk this empty street...
Så kan man känna ibland..
Men jag har ju mina fina runt.. men ibland så vill inte det räcka tydligen för mig.. ?
Hmm ..
men nu känns det iaf bättre...
Barbro var förbi med bullar.. sjukt goda... så tjockare blir man...
Inför helgen då?
Nja.. taggad? Jo jag är väl det men sen om alla andra är det är en annan femma.. verkar bara vara jag som ser fram emot kryssningen iaf..
Tyvärr så kunde inte bästaste Lellen med.. men de förstår jag absolut..
Så nu hoppade Babbsan in istället...



Lovisa mår iaf mycket bättre idag .. men hon får stanna hemma imorgon också... Och Elias.. arför riskera liksom? vill inte göra alla andra barnen sjuka...


Happ ... ska man kolla in på FB?
Ja har inte känt för den sidan idag alls... Då efterfrågar alla en var man håller hus? Haha.. ja de var lite roligt.. men men ... ;)

Jag stör mig på vissa ..
Jag stör mig på mig själv..
men nu släpper vi det..
Nu dansar Sandra snyggiboottydans.. ska nog joina o dansa lite..
Sånt älskar jag <3

Goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. Är inte bara du kan jag lova! ÖSTERSJÖN here we come wooooooooohoooooo!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. ja ok då ica lilla ;) <3<3<3

    SvaraRadera