torsdag 3 februari 2011

Ojoj just nu e egentligen tanken att man ska sova.. men sen kommer tankar... sen kommer minnen ... för inte alltför länge sen ... nån vecka sen t.ex... man undrar vrf.. hur ... o varför återigen...  vissa saker kommer man aldrig förstå sig på ... tyvärr måste man släppa .. o gå vidare... men de e bland dom värsta saker.. att aldrig få en Ordentlig förklaring till varför vissa saker blir som dom blir .. o sen varför de aldrig blir som förr.. men som sagt... "gilla läget" ...
men ja vill ju att de skall vara som alltid annars... men livet har sin gilla gång o saker förändras...
för det mesta till det bättre... fastän de kanske inte känns så just nu / då...
Tankar... varför finns dom? kommer så mycket frågor då... har man svar på dom? N E J man har ju inte det.. men men det är livet .. livet är ovisst.. var är man hur gör man ,.,, det vet man inte alltid.. men man kan se till att det blir till ens fördel ... men kanske tar ett tag o komma på hur..
Jag trivs ju som jag har det nu ... Men som jag hade just "då" var så enkelt.. lyft luren den svarar... man kollar chatt.. den har skrivit... sen då? POFF... för 1 grejj så förändrades allt...
men en e kvar iaf.. kanske inte på det sättet jag vill men men...
o som ja sa iaf E Angie back ;) hon försvann visserligen aldrig men NU har vi mer kontakt igem ;P hehe..
Ja se där ja .. man behövde bara skriva av sig lite.. "still counting" i högtalarna... nu mår jag fint...
Ska chatta klart.. sen MÅSTE ja sova oavsett om jag vill eller inte..
Kommer dessutom massa folk hit imorgon :D... wohoo ... längtar...


Goodbye and hejdå!

2 kommentarer:

  1. Om du syftar pa mig sa finns jag fortfarande aven fast du kanske inte tror mig! Jag har det i allafall bra i Thailand med lillbus.. Hoppas du har det bast och att din "lilla" tjej far en bra fodelsedag! Kram M

    SvaraRadera
  2. du finns inte.. då hade du hört av dig för länge sen ...

    SvaraRadera